| 
        1. Μάθηση και αποτυχία στα Μαθηματικά | 
      
        | 
        1.1b
        R.
        Duval:
        Γλώσσα(ες) και αναπαράσταση(εις) στην διδασκαλία των Μαθηματικών: Δύο 
		και μία τρίτη πρακτικές  | 
      
        | 
        1.2 
        Χ. Λεμονίδης, Α. Παυλίδης: Διδασκαλία και μάθηση της γραπτής 
		διαίρεσης στο δημοτικό σχολείο: συμπεριφορές μαθητών και απόψεις 
		δασκάλων | 
      
        | 
        1.3 
        Ε. Μαυρικάκης: Ποιότητα επικοινωνίας στην οικογένεια, γλωσσική 
		καλλιέργεια του παιδιού και προμαθηματικές έννοιες 
         | 
      
        | 
        1.4 
        Ε. Δημητριάδου, Κ. Τζανάκης: Παιδαγωγικές προσεγγίσεις κατά τη 
		διδασκαλία διανυσματικών εννοιών σε μαθητές γ΄ γυμνάσιου | 
      
        | 
        1.5 
        Γ. Θωμαϊδης, Μ. Σταφυλίδου: 
        Σχεδιασμός και αποτελέσματα μιας διδακτικής παρέμβασης για τη διδασκαλία 
		των συναρτήσεων στη β΄ γυμνάσιου | 
      
        | 
        1.6 
        Ι. Κανέλος: Πλευρές των γνώσεων των 
		εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας και  δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης σχετικά 
		με μερικές στοιχειώδεις έννοιες της θεωρίας αριθμών | 
      
        | 
        
          | 
      
        | 
        2. 
		Επιστημολογικά και μεθοδολογικά ζητήματα σχετικά με τα Μαθηματικά και 
		την διδασκαλία τους   | 
      
        | 
        2.1b 
        T.
        Dreyfus:
        Τί θεωρείται απόδειξη στην τάξη των Μαθηματικών | 
      
        | 
        2.2b
        J.D.
        Phillips,:
        " Έρως και Θυμός, Αποτυχία και Επιτυχία” 
         | 
      
        | 
        2.3 
        Ε. Κολέζα, Μ. Ιατρίδου: Η 
		μαθηματική γνώση ως προϊόν κατασκευής: προβληματισμοί γύρω από το 
		πέρασμα από τη θεωρία στην πράξη | 
      
        | 
        2.4 
        Μ. Τζεκάκη: Η «εκχώρηση»  του 
		προβλήματος: Μια σημαντική φάση στη διδασκαλία των μαθηματικών | 
      
        | 
        2.5.
        Θ. Τελλίδου: Χρήση 
		μεταγνωστικών στρατηγικών κατά την διδακτική διαδικασία των μαθηματικών | 
      
        | 
        
          | 
      
        | 
        3. Εναλλακτικές 
		μορφές διδασκαλίας των  Μαθηματικών | 
      
        | 
        3.1 
        Κ. Ζαχάρος Δ. Χασάπης, Ν. Ισπυρλίδου, Ι. 
		Παπαδημητρίου: Μαθητές και μαθήτριες του νηπιαγωγείου και της πρώτης 
		τάξης του δημοτικού σχολείου επινοούν "εργαλεία" μέτρησης του μήκους | 
      
        | 
        3.2 
        Χ. Λεμονίδης: Η διδασκαλία του 
		συστήματος αρίθμησης στις πρώτες τάξεις του δημοτικού σχολείου
         | 
      
        | 
        3.3 
        Π. Βερύκιος: Μια διαισθητική εισαγωγή 
		των ακέραιων | 
      
        | 
        3.4
        M. 
		Κούρκουλος, Κ. Τζανάκης: 
        Οι γραφικές αναπαραστάσεις δεδομένων και ο ρόλος τους στην 
		κατανόηση βασικών στατιστικών εννοιών: Μια πειραματική διδασκαλία με την 
		χρήση καθοδηγούμενης έρευνας σε ομάδες εργασίας | 
      
        | 
        3.5 
        Β. Γεωργιάδου,  Χ. Μαρκόπουλος, Δ. 
		Πόταρη, Β. Σπηλιωτοπούλου: Οι αντιλήψεις των εκπαιδευτικών για τη 
		διδασκαλία των μαθηματικών και η εξέλιξη τους σε ένα πλαίσιο συνεργασίας 
		εκπαιδευτικών – ερευνητών | 
      
        | 
        
          | 
      
        | 
        4. Διδακτική 
		αξιοποίηση της ιστορίας και της επιστημολογίας των Μαθηματικών | 
      
        | 
        
        4.1b 
        M.
        
        Kronfellner,:
        Ορισμός εννοιών ως δραστηριότητα  στην τάξη 
         | 
      
        | 
        4.2 Θ. Πάσχος:
        Η ιστορία των μαθηματικών ως πλαίσιο  σχεδιασμού μιας σειράς 
		μαθημάτων  για την εισαγωγή στο ορισμένο ολοκλήρωμα | 
      
        | 
        4.3 Κ. Ζορμπαλά, Κ. Τζανάκης: Η έννοια 
		του επιπέδου στην γεωμετρία: Στοιχεία της ιστορικής εξέλιξης 
		ενσωματωμένα σε σύγχρονες αντιλήψεις | 
      
        | 
        
          | 
      
        | 
        5.  
		Διδασκαλία των Μαθηματικών και Πληροφορική | 
      
        | 
        5.1 
        Χ. Σακονίδης, Β. Κόμης: 
        Δραστηριότητες στα μαθηματικά με χρήση 
		ανοικτών υπολογιστικών περιβαλλόντων | 
      
        | 
        5.2 
        Π. Σ. Αναστασιάδης, Κ. Χρήστου, Κ. 
		Χαμπιαούρης, Σ  Γεωργίου, Ε. Παπαδοπούλου, Κ. Παπαχρίστου: 
		Εκπαίδευση από απόσταση σε δημοτικά σχολεία της Κύπρου: Η διδασκαλία των 
		μαθηματικών | 
      
        | 
        5.3 
        Γ. Πολυζώης: Σενάριο διεπιστημονικής προσέγγισης του ηλεκτρικού 
		πεδίου με την βοήθεια του λογισμικού «ΠΟΛΛΑΠΛΑΝ» |