Πρώτη Ανακοίνωση
Θεματολογία
Προσκεκλημένοι Ομιλητές
Σημαντικές Ημερομηνίες
Υποβολή Εισηγήσεων
Πρόγραμμα
Επιστημονική Επιτροπή
Οργανωτική Επιτροπή
Συνδρομή και
Αίτηση Εγγραφής
Πρακτικά
Πρακτικές
Πληροφορίες
Διαμονή
Επικοινωνία
Αφίσα
English Version
|
|
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ
Όλες οι ομιλίες θα
γίνουν στα Αμφιθέτρα Δ7, Δ6 & Γ2
Οι λεπτομέρειες είναι στο Πρόγραμμα
Ομιλιών
ΤΙΤΛΟΙ ΚΕΝΤΡΙΚΩΝ ΟΜΙΛΙΩΝ
(Στην
περίπτωση πολλών συγγραφέων, με
υπογράμμιση εμφανίζεται το όνομα του
συγγραφέα ή των συγγραφέων που θα κάνουν
την προφορική παρουσίαση
)
Θα υπάρχει ταυτόχρονη μετάφραση κάθε κεντρικής
ομιλίας
Fulvia
Furinghetti
& Annamaria
Somaglia: Η ιστορία των μαθηματικών και η
εκπαίδευση των εκπαιδευτικών στην πράξη:
Μία μελέτη περίπτωσης
Celia
Hoyles
& Richard Noss: Σχεδιάζοντας
Μαθηματικά Περιβάλλοντα Μάθησης για
Συνεργασία από Απόσταση
François
Pluvinage: Μαθηματικά από μία
διδακτική σκοπιά
Gert
Schubring: Γενικεύοντας την
έννοια του πολλαπλασιασμού –
Επιστημολογικές συνέπειες
της σχέσης μεταξύ ποσότητας και
αριθμού
ΤΙΤΛΟΙ ΟΜΙΛΙΩΝ ΣΤΙΣ
ΠΑΡΑΛΛΗΛΕΣ ΣΥΝΕΔΡΙΕΣ
(Σε
παρένθεση είναι η γλώσσα στην οποία θα
γίνει η ομιλία, όταν δεν γίνεται στα
ελληνικά)
Χ.
Ανδρώνη, Ε. Δημητρακοπούλου, Κ. Ζαχάρος:
Κοινωνικές και
πολιτισμικές παράμετροι της αποτυχίας
στα μαθηματικά στο νηπιαγωγείο
M. Anido, M.
Guzmán, R. Katz: Η
κατανόηση της έννοιας του διανύσματος ως
αντικείμενο της «διδακτικής μηχανικής»
(στα
Αγγλικά)
M. Barabash: Διδακτική της γεωμετρίας στο σχολείο
βασισμένη στη συστηματική γνώση των
εκπαιδευτικών γύρω από μια σχετική
γεωμετρική θεωρία (στα Αγγλικά)
Ε. Βασιλάκη,
Α. Σπυριδάκης, Γ. Σταμέλος, Ε. Γιαχνάκης, Γ.
Κανέλλος: Άγχος Αξιολόγησης και
Μεταγνωστικές Δεξιότητες
L.
Venegas: Μία
ενδεχόμενη απάντηση για την έλλειψη
κινήτρων σε ότι αφορά τα Μαθηματικά (στα Γαλλικά)
R. Bkouche: Η Γεωμετρία ανάμεσα στα
μαθηματικά και τις φυσικές επιστήμες (στα
Γαλλικά)
Μ. Bonacina, Α. Haidar,
Μ. Quiroga, Ε.
Sorribas, C. Teti, G. Paván: Διδασκαλία και
μάθηση των Μαθηματικών και η ανάπτυξη
“κοινωνικομαθηματικών” κανόνων (στα Αγγλικά)
C. Bonotto:
Να
μαθηματικοποιήσουμε την καθημερινότητα
ή να «κάνουμε καθημερινότητα» τα
μαθηματικά; (στα
Αγγλικά)
Β.
Γεωργιάδου-Καμπουρίδη & Χρ.Μπάκας: Αναλύοντας μια
πειραματική διδασκαλία γεωμετρίας στην Ε
τάξη Δημοτικού
Ι.
Γεωργίου, Μ. Καίσαρη, Τ. Πατρώνης: Το Διάνυσμα, το Παραλληλόγραμμο, οι
Μετασχηματισμοί και η Διδακτική τους:
Πειραματισμός με φοιτητές-πιθανούς
αυριανούς δασκάλους της Β΄βάθμιας
εκπαίδευσης
J.L. Galán, M.A.
Galán, A. Gálvez, A.J. Jiménez, Y. Padilla, P. Rodríguez: Προγραμματισμός με CAS
σαν μια εναλλακτική μέθοδος διδασκαλίας
των Μαθηματικών σε μηχανικούς (στα Αγγλικά)
Z.
Gooya & B. Z. Zangeneh: Πώς οι εκπαιδευτικοί αντιλαμβάνονται
τη διδασκαλία της γεωμετρίας στο Ιράν (στα
Αγγλικά)
Ε.
Δημητριάδου: Η
αποτελεσματικότητα των μαθητών της
δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης σε
στοιχειώδεις γεωμετρικές κατασκευές
D. Escobar: Διδασκαλία πιθανοτήτων
και στατιστικής για διαφορετικές
επιστήμες (στα
Αγγλικά)
Ε. Θεοδώρου & Χ. Λεμονίδης: Εθνομαθηματικά
και Γεωμετρία: μια νέα διαθεματική
πρόταση για τη διδασκαλία της Γεωμετρίας
στις πρώτες τάξεις του Δημοτικού
Γ. Θωμαΐδης, Μ. Σταφυλίδου: Μια
έρευνα για τις προοπτικές και
δυνατότητες της διαθεματική διδασκαλίας:
Η περίπτωση της
Ευκλείδειας Γεωμετρίας
στην Α΄ Λυκείου
S. Igliori, L.F. Godoy: Μια
μελέτη των παραγόντων που συνδέονται με
τις δυσκολίες στην κατανόηση της έννοιας
της παραγώγου (στα Αγγλικά)
Μ. Καλδρυμίδου, Μ. Τζεκάκη, Χ. Σακονίδης: Η διαχείριση των μαθηματικών
νοημάτων στη σχολική τάξη
Μ. Κούρκουλος, Ε. Μανταδάκης: Στοιχεία για την συμπεριφορά των
φοιτητών επιστημών αγωγής όσον αφορά
στην κατανόηση της έννοιας της διασποράς
στα πλαίσια της περιγραφικής στατιστικής
Χ.
Λεμονίδης & Μ.
Χατζηλιαμή: Τα λειτουργικά
χαρακτηριστικά της οικογένειας και οι
αριθμητικές γνώσεις των νηπίων
Π. Λιναρδάκης: Διδακτική
των Μαθηματικών και λεξικογραφία
C. Maranhão, L. Martinelli, S. Sentelhas: Γνώση των
σχέσεων διάταξης στο Λύκειο (στα Αγγλικά)
Χ. Mιτσούλλης: Τί έμαθε ένας δάσκαλος και οι μαθητές
του της 1ης τάξης
του 5ου γυμνάσιου Ρόδου σε ένα
μάθημα πάνω στην έννοια της γωνίας με την
χρήση συγκεκριμένων χειροπιαστών
αντικειμένων
Ν. Μουσουλίδης, Μ.
Πιττάλης, Κ. Χρίστου: Ανάπτυξη
ενός παρεμβατικού προγράμματος για τη
διδασκαλία της επίλυσης μαθηματικού
προβλήματος
Κ.
Νικολαντωνάκης: Η
πράξη του Πολλαπλασιασμού στο πλαίσιο
ενός προγράμματος επιμόρφωσης Δασκάλων
Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης
G. Noël: Η χρήση των πιθανοτήτων
στη διδασκαλία των Μαθηματικών ως
κατάλληλη πηγή προβλημάτων (στα Αγγλικά)
R. Ovodenko &
P. Tsamir: Πιθανές
αιτίες αποτυχίας κατά το χειρισμό της
έννοιας του σημείου καμπής (στα Αγγλικά)
M. E. Paradise: Ενισχυτική Εκπαίδευση στα
Μαθηματικά (στα Αγγλικά)
Γ. Περικλειδάκης: Η κατανόηση και επίλυση λεκτικών
προβλημάτων από τους μαθητές του
Δημοτικού σχολείου
με μαθησιακές δυσκολίες στα Μαθηματικά:
Μια πειραματική διδασκαλία
Γ.
Πολυζώης: Σχεδιασμός
μιας διδακτικής παρέμβασης, με τη βοήθεια
λογισμικού, σε προβλήματα πλοήγησης,
κατάλληλα για παιδιά
ηλικίας 5-7 ετών
C. Sárvári: Πρακτικές,
επιστημολογικές και ευρετικές αξίες στην
εμπλουτισμένη με CAS μαθηματική
εκπαίδευση (στα Αγγλικά)
E.
Saucan: Μια θέση για τη
Διαφορική Γεωμετρία; (στα
Αγγλικά)
Α.
Στράντζαλος: Μια
πρόταση “Αλλαγής Πλαισίου” στις
συλλογιστικές διαδικασίες της
Ευκλείδειας Γεωμετρίας του Λυκείου, με
αφορμή μέρος του έργου “περί επιπέδων
ισορροπιών” του Αρχιμήδη
Π. Στράντζαλος: Μια
καινούργια προσέγγιση της διδασκαλίας
της Ευκλείδειας Γεωμετρίας στην Α΄
Λυκείου
D.
Tanguay: Μία
πειραματική διερεύνηση όσον αφορά στην
εκμάθηση της απαγωγικής δομής στην
απόδειξη (στα Γαλλικά)
Γ. Μ. Τρούλης: Διαθεματικότητα και
Μαθηματικά: Παραδείγματα μοντελοποίησης
Γ. Χαλεπάκη: Δυνατότητες
και συμπεριφορά των μαθητών της ΣΤ’
τάξης σε σχέση με τα κριτήρια εκτίμησης
και έλεγχου του μεγέθους των
αποτελεσμάτων των πράξεων
Περιλήψεις
ομιλιών:
(μορφή
pdf: 1,25Mb)
(μορφή
MS WORD doc: 280Kb)
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ
ΟΜΙΛΙΩΝ :
(μορφή
pdf: 245Kb)
(μορφή
MS WORD doc: 47Kb)
|
|